play phone device-mobile location2 search plus dash down_arrow cross chevron-down chevron-up chevron-left calendar device-camera
Telephone:
01249 892920 | 07483 244292
LYNEHAM BANKS GARAGE THE BANKS, CHIPPENHAM ROAD, LYNEHAM, Chippenham, Wiltshire, SN15 4NT

Customer reviews of Motorholics Ltd

At Motorholics Ltd we pride ourselves on the great service we provide to all of our customers. We understand that buying a car can be a daunting prospect, so we strive to make the buying process as simple and hassle-free as possible.

But don't just take our word for it, see what some of our customers have to say about us...

Write a review

Motorholics Ltd

Motorholics Ltd
5
4.7

Based on 51 customer reviews

Powered by


  • 5

    A competent, honest car dealer!

    By MICHAEL P on 06 January 2021 | Verified purchase

    It is unusual (in my experience) to find a dealer that is both honest (with no pressure selling) and competent in what they do, but this one is. Although the car was priced at the high end of the range (compared to similar others), it was just what I wanted. Thanks Motorholics!


  • 5

    Delivered.

    By KENNETH W on 04 January 2021 | Verified purchase

    So polite and helpful keep on top of enquiry and gets back to you when they say they will.


  • 5

    Would happily use again

    By jade S on 23 December 2020 | Verified purchase

    Good selection of cars and customer service was excellent. Would definitely buy from them again.


  • 5

    Good prompt efficient service

    By ANDREW R on 20 December 2020 | Verified purchase

    I very much appreciated as much time as I needed to inspect the car followed by an unaccompanied test drive again much appreciated. The car was excellent for its age and a good buy, so Top marks!


  • 5

    Buying a car

    By christine C on 19 December 2020 | Verified purchase

    Very helpful but I feel to many cars on forecourt found a scratch on back bumper when we got home that was not there when we first arrived and looked over the car .


  • 5

    A1 experience

    By MARK D on 18 December 2020 | Verified purchase

    Very honest and fair very pleasant to deal with the salesperson at Lyneham


  • 5

    Excellent service out in the sticks!

    By james S on 02 December 2020 | Verified purchase

    Motorholics were polite and helpful from first contact through to delivery of vehicle. Good stock of vehicles and decent prices. No nonsense. A pleasure dealing with Motorholics.

    Reply from Motorholics Ltd on 03/12/20

    Dear James Thank you very much for your kind words , and for 5 star review ,MUCH APPRECIATED. Regards Team Motorholics ltd


  • 5

    Quick, easy and the guys were really helpful.

    By Harvey L on 29 November 2020 | Verified purchase

    We purchased a car in October this year and it was a very good experience, they guys were very helpful.

    Reply from Motorholics Ltd on 02/12/20

    Dear Harvey Thanks you very much for giving us nice feedback and 5 star review. Its good to know that you were happy with whole experience of buying a car from us . Team Motorholics ltd


  • 5

    Poor customer service

    By MATTHEW O on 28 November 2020 | Verified purchase

    Very rude when talking about issue with car after one week of purchasing it

    Reply from Motorholics Ltd on 02/12/20

    Dear Mr Matthew I hope you are well .We are really disappointed that you left us a bad review after buying a very beautiful car which you were very happy with and after few days you encounter a problem with the clutch pedal noise. When you informed us about the issue you were told to bring the car back to us and we will get that fixed at no cost to you however you were persistent in getting the car fixed straight away ,to which we said we don't have our own mechanical shop/garage hence we will take it to a local mechanic and if fault can be fixed straight away that's fine otherwise you will leave the car with us and we will try to get that fixed ASAP. Due to lockdown garages were only working on appointment basis ,hence we can not insist them to leave every other appointment aside and look at our car as they are independent gorges and we don't have any say in this matter. Instead of bringing the car back you decided to a leave a review. Thanks


  • 5

    Brilliant Service

    By MRS LYNNE P on 27 November 2020 | Verified purchase

    Friendly, informative, very efficient. The car was valeted and ready to go. Tax, warranties all sorted in less than 1/2 hour.

    Reply from Motorholics Ltd on 03/12/20

    Dear Mrs Lynne Thank you very much for leaving us a 5 star review and its good to know that you were happy with the purchase. Regards Team Motorholics ltd


‹ Prev Next ›