play phone device-mobile location2 search plus dash down_arrow cross chevron-down chevron-up chevron-left calendar device-camera
Telephone:
01249 892920 | 07483 244292
LYNEHAM BANKS GARAGE THE BANKS, CHIPPENHAM ROAD, LYNEHAM, Chippenham, Wiltshire, SN15 4NT

Customer reviews of Motorholics Ltd

At Motorholics Ltd we pride ourselves on the great service we provide to all of our customers. We understand that buying a car can be a daunting prospect, so we strive to make the buying process as simple and hassle-free as possible.

But don't just take our word for it, see what some of our customers have to say about us...

Write a review

Motorholics Ltd

Motorholics Ltd
5
4.7

Based on 71 customer reviews

Powered by


  • 5

    High recomended

    By JADRANKA G on 01 November 2020 | Verified purchase

    Excellent service and a lovely car with extremely low mileage. Very happy with my purchase and would definitely recommend visiting Motorholics Ltd if you’re after an immaculate and fair priced car.

    Reply from Motorholics Ltd on 02/12/20

    Dear Jadranka Thank you very much for giving us a good feedback and leaving us a 5 star review. Also its good to know that you will recommend us . Much Appreciated Regards Team Motorholics ltd


  • 5

    Disappointed Motorholics did not keep me informed

    By Barry B on 01 November 2020 | Verified purchase

    All good experience on the day I perchased the car. Then it went down hill.l did not receive the new log book after twelve weeks. I phoned DVLA ,they had had not received any info of the new vehicle. I phoned Motorholics they said they had sent the log book to DVLA .but told me they would sort it and lkeep me informed.l got a V62form and with keeper of car form sent of to DVLA,FIFTEEN weeks later,I am still waiting for the new LOG BOOK.

    Reply from Motorholics Ltd on 02/12/20

    Dear Barry We are very sorry for the delay in receiving the new logbook but we sent the old logbook straight away to DVLA but because of lock down there were delays in the postal services and also at DVLA office to which we don't have any control. Its good to know that you were happy with the car you bought and you had a very good experience .We are once again sorry that you had to wait for new logbook . Team Motorholics ltd


  • 5

    Excellent Service, Very Happy!

    By HOWARD L on 30 October 2020 | Verified purchase

    Extremely professional, friendly and helpful. The car we purchased was in excellent condition and valeted as described Premises and Staff dealt appropriately to the Covid regulations and the gentlemen were very helpful in assisting us with test drive, temporary insurance, and helping us with the form filling. They were very happy to take as much time as we needed, Documents were all produced. Highly Recommend, they have a great range of cars - we nearly bought 2 !

    Reply from Motorholics Ltd on 31/10/20

    Thanks Howard for your kind words! Team Motor Holic


  • 5

    Great customer service

    By JAMES F on 26 October 2020 | Verified purchase

    Great customer service, efficient, good deals and I highly recommend.

    Reply from Motorholics Ltd on 31/10/20

    Thanks so much for your review & recommendation! Team MotorHolic


  • 5

    Good deals to be had

    By Ian W on 26 October 2020 | Verified purchase

    Nice people went to this garage looking for a good automatic car was very pleased with what I bought and the trade in deal they did for me very helpful

    Reply from Motorholics Ltd on 31/10/20

    Thanks for your review! Team MotorHolic


  • 5

    Definitely worth a visit

    By perry G on 26 October 2020 | Verified purchase

    Great service had a problem with car shortly after buying and they put things right straight away

    Reply from Motorholics Ltd on 02/12/20

    Dear Perry Thank you very much for giving us a good feedback and its good to know that you are happy with after sales service as well. Regards Team Motorholics ltd


  • 5

    Honda purchase

    By STEPHEN M on 26 October 2020 | Verified purchase

    An easy and pleasant purchase.The car had a couple of issues which they went above and beyond to sort out before collection.

    Reply from Motorholics Ltd on 31/10/20

    Thanks for your review! Team MotorHolics


  • 5

    Great Company Very Helpful 5 Stars

    By mr t G on 22 October 2020 | Verified purchase

    I brought a very tidy Ford Focus 1.8 from this company They were very kind and helpful from the start, After 6 weeks I had a very slight issue a light popped up on the dashboard nothing serious and no fault of theirs cars will be cars and can be unpredictable sometimes the main thing is they were quick to help and got it resolved asap with no issues no hassle VERY HAPPY, I would recommend them and will buy again in the future.

    Reply from Motorholics Ltd on 26/10/20

    Thanks so much for your review & recommendation! Team MotorHolics


  • 5

    A great selection of automatics

    By JOHN C on 03 October 2020 | Verified purchase

    Very helpful with no pressure to purchase. A very relaxed place to buy a car

    Reply from Motorholics Ltd on 26/10/20

    Thanks for your review! Team MotorHolics


  • 5

    I recommend .

    By LOUISE JANE C on 02 September 2020 | Verified purchase

    Excellent customer service. There is a £99 admin charge but they were very upfront about it. We were offered refreshments and they were really kind and welcoming to my child. A very relaxed and personable approach. I felt like I could take my time and look at multiple cars and take as many test drives as I liked. I did not feel any pressure.

    Reply from Motorholics Ltd on 26/10/20

    Thanks Jane for your kind words! Team Motor Holics